جملات طلایی
 
بفرمایید دانلود
دانلود هر چیزی که بخواهی دنیای دانلود
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش امدید این وبلاگ برای فارسی زبانان که گاهی سری به اینترنت میزنند هست . مهم نیست که همیشه میای یا الان اتفاقی اومدی و دیگه ام نمیای ، مهم اینه .خوشحالم که وبلاگ من اومدی من بچه ی .....هستم اگه نمی ترسی باید بگم که من خون آشامم ، البته نه از اون مدل تو فیلما ، عاشق خون دخترام . همه ی دوستای دخترم انگشت هاشون زخمه.تا بعدا
آخرین مطالب
نويسندگان
پنج شنبه 24 آذر 1390برچسب:مقاله ها, :: 16:14 ::  نويسنده : hidden

جملات طلایی

 

 

 

هیچ اندیشیده ای که کدامین اندیشه ات به تو تعلّق دارد؟

همه منشا دیگری دارند،عاریه ای اند.

یا دیگران این اندیشه ها را در تو انباشته اند،

و یا خود احمقانه آن را در خود انبار کرده ای

امّا هیچ کدام از آن تو نیستند.

از نو آغاز کن!

سنگ لوحی باش پاک،عاری از هر تعصّبی

آنگاه شاید دریابی که حقیقت چیست

ازحقیقتی که می یابی،حیرت می کنی!

در جایی مکتوب نبوده و به واژه در نمی آید.

هرگز به قلم راز نمی گشاید.

هرگز کسی آن را بر زبان نرانده و هرگز بر زبان کسی جاری نخواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت13:52---18 دی 1390
good

amir
ساعت13:52---18 دی 1390
good

amir
ساعت13:52---18 دی 1390
nace

amir
ساعت13:51---18 دی 1390
gooood: P

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 39
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 54
بازدید کل : 56020
تعداد مطالب : 48
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1